Live is short,eat dessert first! ( Viure és curt,menja les postres primer!)

dimarts, 30 d’abril del 2013

Parèntesi ( )

He fet les maletes i he marcat la ruta,jo que sóc de poble i m'agrada moure'm en petits espais. Abans les grans distàncies em semblaven curtes i ara les llargues em semblen massa llargues. Tot i visquent en un món globalitzat que diem que ho tenim tot a un pam, els quilòmetres són els mateixos i el temps és el temps, o ens en sobra (gairebé mai) o ens en falta ( gairebé sempre ).
Sóc de les persones que pensa que sempre tinc "tot el temps del món" però a darrere hora m'agrada sentir l'adrenalina al cos i afanyar-me per enllestir-ho tot i no deixar cap fil penjant. Les llistes, les recomanacions, els telèfons, el congelador ple, els llençols nets, qui regarà les plantes... com si ho deixés a punt per quan torni... I res és al seu lloc quan torno. La vida segueix i les fulles  del pati s'arraconen esperant-me que els doni un cop d'escombra.
Tinc les maletes a punt, la llista de llocs per visitar, els quilòmetres per caminar, una maleta plena d'emocions per donar i per vendre i també per compartir.
M'emporto Bella del Senyor de l'Albert Cohen, La insoportable levedad del ser de Milan Kundera, Mr.Gwyn de l'Alessandro Baricco i Menta fresca amb llimona de Monika Zgustova per omplir les hores d'espera en uns aeroports lluny de casa, contemplant un cel que no és el meu però que me l'imagino igual de blau.
No sé si escriuré ni si us llegiré...
La neu s'ha fos fa poques setmanes. M'han dit que hi ha arribat la primavera.
El Dr. Tom em vol conèixer. Jo tinc ganes de conèixe'l. No trobaré les paraules adients , amb el meu anglès amb accent garrotxí, per agrair-li el seu suport durant gairebé dos anys.
La vida està feta de parèntesis durant els quals només canviem el ritme de les nostres passes i de les nostres emocions.
gràcies Fra Miquel


22 comentaris:

el paseante ha dit...

Qui fos el Dr. Tom :-) Que tinguis un molt bon viatge i espero que tornis amb les maletes carregades de bones experiències. Fins aviat, Joana.

Garbí24 ha dit...

Bon viatge i espero puguis llegir en llocs més serens que els aeroports.

PS ha dit...

Bon viatge Joana. Intueixo que aquest viatge et fa il·lusió com cap altre. Fes fotos !;-)

Barbollaire ha dit...

Molt bon viatge, nineta dolça.
Frueix del llic, els cels, els silencis i les persons.
Que els passages, segurament tan diferents dels garrotxins, t'omplin la mirada i els dins.

Una bosseta de petons dolços pel viatge.

See you.
We miss you...
;¬)************

Sergi ha dit...

Una nova experiència, però amb la teva empenta, i una companyia segura, tot ha d'anar bé per força. Aprofita el parèntesi, i sobretot gaudeix-ne, que no sempre es pot fer.

M'ha encuriosit la imatge aquesta que ensenyes al final, el quadre de Relats Conjunts sense els personatges... això té alguna cosa a veure amb el teu viatge?

Carme Rosanas ha dit...

Bon i emocionant parèntesi, bonica, que gaudeixis molt, molt, molt.

Una abraçada.

Pakiba ha dit...

No més et dic que tinguis molt bon viatge i que tornis plena de noves energias.

Molts petons

novesflors ha dit...

Se't nota tan feliç que gairebé ho encomanes. Bon viatge i a gaudir.
I els personatges del quadre de Vermeer???!!!

Ferran Porta ha dit...

Quina ràbia, potser no he arribat a temps perque llegeixis aquest "bon viatge!" abans de la sortida del vol. En qualsevol cas, que ho sigui, a disfrutar molt cada segon... i no deixis d'explicar-nos-ho a la tornada!

Una abraçada gran,

Glo.Bos.blog ha dit...

Bon viatge, Joana! Gaudeix-lo.
Ja ens explicaràs les teves vivències quan tornis. Segur que seran meravelloses.

Deric ha dit...

Bon viatge! T'emportes bones lectures. Kundera m''encanta i ara també l'estic llegint

Elfreelang ha dit...

Bon viatge Joana!

El porquet ha dit...

Tu desconnecta i oblida'ns! Que tinguis un molt bon viatge, una millor lectura i un gran parèntesi

Jordicine ha dit...

Fins quan tornis. Un petó, Joana.

Toy folloso ha dit...

Hosti!.
No et quedaràs pas allà amb els cow-boys i la nena per sempre?.

Guspira ha dit...

Que tinguis molt bon viatge! Espero que ple d'emocions!

Gerònima ha dit...

Molt bon viatge! Cuida't i passa-t'ho bé! i quan tornis ens ho expliques!
Patons!

mar ha dit...

Ja ets per aquí?
Tanquem parèntesi?

Un petó wapa!

Unknown ha dit...

Un parèntesi per crèixer, molts parèntesis per tirar endavant, enllaçant-los i trenant-los amb la vida. Salut, molta salut :-)

Unknown ha dit...

:-) ... i bon estiiiiiu

Joana ha dit...

Encara em dura la ressaca, encara em costa enllaçar les paraules...
Gràcies a tots els que heu passat per aquí.
Bona Diada a tothom!!!!!!i fins aviat!

fra miquel ha dit...

No m'has de donar les gràcies de res, dona! :)
Veig que ja has tornat. Espero que amb moltes coses per explicar.
Una forta besada