Live is short,eat dessert first! ( Viure és curt,menja les postres primer!)

dimecres, 19 d’octubre del 2011

llom a la taronja

Mentre mirava el Barça i de passada donava un tomb pels blocs he vist una recepta a cala Assumpta amb llom.


I com que els dies que juga el Barça el sopar és més senzill he pensat que aquesta recepta us pot interessar.

Llom a la planxa ( si és ibèric millor)
Rodanxes de taronja a la plaxa, volta i volta
En un cassó posar suc de taronja, una cullerada de mostassa Dijon i alfàbrega, sal i pebre
Emplatar el llom a sobre la taronja i la salsa per sobre

Bon profit a tothom!



17 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Doncs el provarem també i tant que sí!

Garbí24 ha dit...

I ara que hem guanyat podem acompanyar-hi una copa de cava........
Bona recepta

Joana ha dit...

Carme,
Boníssim!
Garbi,
Fins i tot dues :)

Sergi ha dit...

Em sembla que avui em quedo amb la recepta de l'Assumpta, que a mi la taronja no...

Yáiza ha dit...

Caraaam! Sí que pinta bé, sí! Però em falten molts dels ingredients, començant per les taronges. Clar, que això té solució fàcil. Però aquí, ni tinc mostassa, ni alfàbrega... ni expremedora per fer el suc! (Ara m'estic enrecordant del Juicy Salif de RC... hehehe!).
Bon profit!

Alyebard ha dit...

Quina bona pinta!

Pere ha dit...

Jo quan juga el Barça no puc cuinar perquè em distrec i se'm crema tot ... Ja! Ja!

Bona nit Joana:)

el paseante ha dit...

No és compatible mirar el Barça, llegir blogs i pensar en receptes. I ara no em surtis amb allò del cervell femení que pot fer diverses coses al mateix temps. Jo, quan miro el Barça, no puc ni menjar pipes :-) Això sí, provaré de fer aquesta recepta. Promet.

Joana ha dit...

Prenc nota!.
No miro el Barça, però el menut sí, jo, mentre, llegia :)

rebaixes ha dit...

No havent quedat tips amb els dos gols del Barça, no ens vindria mal un tastes encara que sigui de bon matí.
gràcies per les teves visites, surto poc per que les obligacions em retenen i no vull deixar de compte tot el que faig em pren molt de temps. una abraçada. Anton.

El porquet ha dit...

Oooh aquest llom s'escampa per la xarxa com un virus!

Jo, els dies que juga el Barça, truita de patates!

Robertinhos ha dit...

ahir no vaig veure el partit. Tenia capoeira i la veritat...m'agrada el Barça però no miro tots els partits. Ara bé, jo quan miro el Barça sóc d'anar al bar, entrepà i coca cola zero (abans AK Damm)...vaja, com si estigués al camp

Jordicine ha dit...

Si que fas coses a la vegada, Joana. Jajaja. Fa molt bona pinta. Un petó.

fanal blau ha dit...

Ho provarem i el tastarem.
A aquesta hora fan ganes de posar-s'hi!
Una abraçada gran gran gran, Joana!

novesflors ha dit...

Sembla fàcil. Per descomptat que ho provaré de fer.

Ferran Porta ha dit...

Ostres Joana, m'hi posaria ara mateix! (a menjar, no a cuinar ;)

Joana ha dit...

Xexu,
Hi ha gustos per tots!
Yáiza,
Una cosa porta a l'altra :)
Alyebard,
I quan hi ha gana encara més
Pere,
A la mitja part home!
Paseante,
No et sortiré amb res que pugui ferir la susceptibilitat d'algú. Hi ha dies de tot , amb més mandra o menys :)
Joana,
Jo miro una part :)
Anton,
Fes allò que et vingui de gust. No pateixis per nosaltres.una abraçada

Porquet,
Va bé fer-la amb temps que estigui tèbia oi?
Robertinhos,
Sobretot cero calories :)
Jordicine,
Serà que tu no, ja ens coneixem jajaj
Fanal,
Avui torna a jugar jajaj
Novesflors,
Fàcil ho és :)
Ferran,
Tu mateix :)