Live is short,eat dessert first! ( Viure és curt,menja les postres primer!)

dijous, 10 de febrer del 2011

Cuina lleugera (3)

Imatge Llddona





Poca feina. Poques calories.Nutritiva. Gustosa. I també s'hi pot sucar pa...


Cocotxes amb cloïses, pèsols i espàrrecs verds


Els pèsols i els espàrrecs verds cuinats al vapor.Posem uns alls enters i marcats a la cassola amb oli d'oliva i els hi donem uns tombs , sense que rossegin gaire. Hi afegim les cocotxes i anem remenant la cassola perquè deixin anar la gelatina i s'emulsioni amb l'oli. Hi afegim les cloïses perquè s'obrin i hi afegim els pèsols, els espàrrecs i un rajet de vi blanc. Una mica de julivert i llestos.


Per els qui no prenguin alcohol o estiguin a dieta la casa Torres ha comercialitzat un vi blanc que no puja al cap i porta menys calories (buides, que en diuen els endocrinòlegs). També és d'agrair.
Bon profit i bon cap de setmana a tothom!

20 comentaris:

òscar ha dit...

Lleugera sí, però no pas menys bona.

No se dir quan m'hi abocaré fer-la, però la faré segur!

PS ha dit...

Està bé per anar començant l´operació biquini.
Boníssimes les cocotxes, i meloses.
Un petit suggeriment: ara que hi ha alls tendres, canviar-los pels alls normals.

Gràcies Joana.

Carme Rosanas ha dit...

El faré, m'encanta tot el que porta aquest plat: els pèsols els espàrrecs, les cloïsses...

Bé i les cocotxes també... :)

Assumpta ha dit...

Prometo (i no menteixo) que només de veure la foto se m'ha fet la boca aigua en el sentit més literal de la paraula... Ostreeeeees quina gana que tinc i quina pinta que té això!! :-))

Pere ha dit...

Valga'm déu quina gana em fas venir a aquestes hores abans de sopar.
I pensar que avui em toca patata i mongeta bullida ...
El divendres aniré a la peixateria i si no trobo cocotxes compraré unes rodanxes de rap tallades ben fines per provar com queda.

Bona nit Joana.

fanal blau ha dit...

Ai Joana quin goig que fa aquest platillu de cuina lleugera.
Fa venir salivera!
Jo també el faré aviadet!
Molt bon cap de setmana per a tu també!

Garbí24 ha dit...

ja ens convé la cuina lleugera.....potser faré la recepta i tot, encara que sóc més de carn

Elfreelang ha dit...

Gràcies! m'has fet venir gana...bon cap de setmana!

Albanta ha dit...

Aiiiii xiqueta!! Qué bé vos cuideu a casa!!
Petonets, ho provaré

Joan Reverté ha dit...

per llepar-se els dits.....doncs si per llepar-se els dits, tots

el paseante ha dit...

Tens parella? Hi ha molta cua? On és la maquineta per estirar el número?

El porquet ha dit...

Ai, uix, i quina pinta té això! Ara bé, jo prefereixo els vins clàssics! Amb la seva graduació i les seves calories... i tot cap a dins!

Alyebard ha dit...

Dinar del cap de setmana solucionat!

Deric ha dit...

peix? ecs! No compro!

Pakiba ha dit...

Ohhhhhhhhhhhhhh bonisim.
Deric no saps el que te pers......

zel ha dit...

Coi, quina gana m'has fet venir...

Spock ha dit...

Jo sóc més carnívor, però aquest fa una oloreta...... Ah, i el blanc fresquet l'ha d'acompanyar de meravella.

Una abraçada

Jordicine ha dit...

Lleugera i bona, JOANA. Un petó.

merike ha dit...

Anem al botiga aviat!!!

Com pots fer els enllac,s al meu blog??? Vull fer la mateixa! Però no sé..

Petons!!

Rafel ha dit...

Intentaré no espatllar les calories d'aquest menú, però com a cloenda , fantàstic el xuixo de nata de l'Armengol de Salt ( un per quatre )

Gràcies pel consell.

A reveure

Rafel